Administrarea unei asociatii de proprietari, serviciu profesional de la Digital Property

0
341

Serviciile de administrare asociatii de proprietari Brasov oferite de Digital Property insumeaza aspecte fara de care functionarea unei organizatii de genul ar fi ingreunata.
Administrarea contabila
Din punct de vedere contabil se au in vedere cheltuielile aferente intretinerii, a penalitatilor si nu  numai. Acestea vor fi calculate prin sistem bine pus la punct, prin program care asigura acuratetea calculelor si eficienta orelor de munca in acest sens.
De asemenea, in functie de consumul de apa inregistrat pentru fiecare apartament, se vor realiza si calculele aferente sumelor datorate, lunar. Centralizari pe baza de tabel, intocmirea de registru de casa, pastrarea unei evidente sunt de asemenea servicii la acest capitol.
Administrarea tehnica
Stim cu totii ca asociatia de proprietari devine responsabila de unele reparatii sau imbunatatiri si dincolo de munca de birou se impun si ore de munca pe teren. Din punct de vedere al administrarii tehnice, Digital Property propune servicii de mare ajutor asociatiilor de proprietari. Aici se include spre exemplu verificarea periodica la fata locului a subsolurilor, a cailor de acces sau alte spatii ce intra in administrarea asociatiilor.
Pentru cazurile in care se vor executa lucrari, acestea vor fi indeaproape verificate si supravegheate. Lista de servicii include de asemenea si afisarea lunara a tabelului de cheltuieli, verificarea celor care lucreaza pentru asociatie, cum este de regula o echipa de persoane ce asigura curatenia scarilor de bloc etc.
Nu in cele din urma amintim de serviciile de caserie ce presupun incasari pentru cheltuielile ce tin de consumul de resurse, lunar.
Munca unei asociatii de proprietari este una titanica in conditiile in care nu exista o echipa bine pregatita. Aceasta trebuie sa aiba experienta, inevitabil intra in contact cu cei care apartin de asociatia de proprietari, anume cu fiecare proprietar in parte care isi administreaza locuinta. Incasari, probleme, relatii cu public, contorizari de consum apa si multe altele sunt o munca de intermediere intre furnizor si consumator de care echipa Digital Property se ocupa cu succes.
Avantaje de colaborare cu Digital Property
Lista de servicii cu toata paleta vasta de aspecte incluse inseamna o administrare completa si ireprosabila a unei asociatii de proprietari. Acesta este primul avantaj al celor care colaboreaza cu Digital Property. Seriozitatea, profesionalismul si dedicarea cu care lucreaza echipa au pus bazele unei maniere actualizate de a administra orice asociatie de proprietari. Se vor folosi aplicatii inteligente, se vor realiza rapoarte complete, se pot efectua plati online, ceea ce inseamna administrare complexa si moderna.
Asociatiile de proprietari trebuie sa lucreze dupa regula transparentei si a disponibilitatii de a fi in ajutor proprietarilor ce fac parte din ea. De aceea numai un expert poate face fata cu brio administrarii acestor asociatii. Digital Property se adreseaza acestui segment si chiar si celor care doresc servicii individuale de administrare a unor cladiri. Cei interesati regasesc online in cadrul paginii oficiale toate detaliile.