Administrarea asociatiei de proprietari in Brasov

0
388

Metoda noua si moderna de a avea toate acestea in grija se refera la Digitalproperty.ro , administrator ascociatii proprietari Brasov. Astfel, proprietarii pot sa opteze pentru astfel de servicii, care vor viza atat partea tehnica si practica, dar si ce tine de contabilitate si comunicari membrilor. Practic expertii tin totul sub control intr-un mod transparent si detaliat. Pe site-ul Digitalproperty.ro se gasesc informatii complete cu privire la acestea.
Serviciile oferite
Serviciile pe care le ofera societatea sunt complexe si se incadreaza in doua categorii principale: asociatii de proprietari si locuinte individuale inchiriate. In cadrul asociatiilor de proprietari aceste servicii includ:
–        Partea de contabilitate: Orice asociatie de proprietari are nevoie de organizare contabila, care include la randul ei calcularea intretinerii fiecarui apartament, calcularea consumului de apa (calda si rece), intocmirea unor liste despre cei care au restante la plata intretinerii si celor necesare blocului ca intreg, o lista care presupune numarul celor care locuiesc in bloc si a posibilelor nereguli identificate din aceste puncte de vedere, comunicare permanenta legata de platile facute si de repartizarile banilor obtinuti prin plata intretinerii.
–        Partea tehnica: Aici vorbim despre o verificare tehnica a subsolului si imprejurimilor lor precum si despre cercetarea instalatiilor care tin de bloc. Unde exista lift, el este tot in grija firmei care se ocupa de administrarea asociatiilor de proprietari din Brasov. De asemenea daca a fost incheiat un contract cu o alta firma care se ocupa de ceva specific blocului, atunci supravegherea indeplinirii celor cerute este verificata de Digital Property .
–        Partea de casierie: Prin aceasta firma se incaseaza banii sub mai multe forme. Informatii in acest sens sunt disponibile pe siteul digitalproperty.ro.
–        Avizier: Exista si o parte de avizier online, in varianta moderna si accesibila oricui in acest mod. Vor fi avute in vedere aici informatii privind consumul, platile realizate si gestionate de administrator, schimbarea numarului de proprietari sau locatari, etc.
Casierie: Cum se fac platile?
Exista mai multe modalitati disponibile pentru ca toti cei care locuiesc acolo sa opteze pentru maniera potrivita siesi prin care sa vireze banii. Astfel se poate opta pentru:
–        Plata online: Exista o aplicatie online prin care banii pot sa fie transferati. O alta varianta este aplicatia mobila, care este utila persoanelor care iubesc tehnologia si care au timpul limitat, iar ultima varianta online este cea a transferului bancar.
–        Plata cash: Cei care doresc pot sa plateasca in aceasta varianta la casieria fizica a societatii.
Avantajele unei astfel de colaborari
In legatura cu avantajele, se pot mentiona gestiunea sigura si evidenta clara a banilor, transparenta si implicarea vizaci de fiecare detaliu de asemenea. Un alt avantaj este acela al platilor moderne online, chiar si prin aplicatie mobila. Avizierul online este un mod simplu de a ajunge la toate informatii intr-o forma centralizata.