JYSK a câștigat premiul Best Employer în România în cadrul Galei Best Employers organizată pe 16 aprilie la Mindspace, București. Gala a fost organizată de AON România, filiala locală a celei mai mari companii de consultanță și outsourcing în domeniul managementului resurselor umane, iar premiul a fost acordat în urma unui chestionar intern.
La chestionarul AON au răspuns aproape 550 de angajați JYSK, care au arătat prin răspunsurile lor că sunt implicați, motivați și mulțumiți la serviciu.
Trofeul Best Employer a fost ridicat de Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria, și Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.
“Suntem mândri că am primit acest premiu, mai ales pentru că este rezultatul opiniei celor care ne cunosc cel mai bine: colegii noștri, oamenii care lucrează zi de zi la JYSK și care cunosc cel mai bine cultura companiei. Le mulțumim colegilor care au răspuns la chestionar și care ne-au arătat, încă o dată, că sunt implicați și că vin cu plăcere la serviciu”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Certificarea AON Best Employer este acordată în urma unui chestionar intern care analizează nivelul de implicare al angajaților (engagement) pe baza a trei tipuri de comportamente: SAY – angajații vorbesc pozitiv despre companie în care lucrează, STAY – angajații vor să rămână în companie și nu plănuiesc să plece) și STRIVE – angajații fac eforturi suplimentare pentru a obține rezultate bune). Pe lângă gradul de implicare, care trebuie să fie de peste 80%, sunt luate în considerare alte trei criterii: Leadership, Performance și Brand.
“Mă bucur că fac parte dintr-o companie cu angajați implicați, care vin cu idei, vorbesc pozitiv despre JYSK și sunt dispuși să facă eforturi în plus pentru a-și ajuta colegii. Acest lucru ne arată că angajații noștri apreciază valorile companiei și se regăsesc în cultura scandinavă care stă la baza activității noastre. Premiul acesta este, de fapt, al tuturor colegilor noștri, cărora le mulțumesc pe această cale pentru implicarea și devotamentul de care dau dovadă. Datorită lor suntem mai buni în fiecare zi și reușim să obținem rezultatele pe care ni le propunem”, a spus Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.
Rezultatele chestionarului AON au arătat că angajații JYSK au acordat cel mai mare punctaj pentru criteriile Performance Management, Brand și Diversity and Inclusion, considerând astfel că acestea sunt punctele forte ale companiei.
Despre JYSK România
JYSK a intrat pe piața din România din anul 2007, când a deschis primul magazin la Oradea. Compania are în prezent o rețea de 74 de magazine în România. JYSK România face parte din grupul scandinav JYSK, care activează în peste 50 de țări, are peste 2600 de magazine și peste 23.000 de angajați.