Tot ce trebuie să știi despre cuvintele cheie în procesul de SEO

0
332

Cu alte cuvinte, este important să știi maniera în care oamenii caută produsele sau serviciile pe care le oferi, pentru a-i ajuta să te găsească mai ușor. În caz contrar, aceștia vor fi direcționați către numeroasele alte pagini online din cadrul rezultatelor afișate. Implementarea unor cuvinte cheie potrivite te va ajuta să îți poziționezi site-ul deasupra competitorilor.
          De aceea, dezvoltarea unei liste de cuvinte cheie este primul și cel mai important pas în cadrul unei campanii de optimizare a motoarelor de căutare. Cuvintele cheie și procesul SEO sunt conectate direct atunci când vine vorba despre o campanie de marketing digital eficientă.
          Care sunt principalele tipuri de cuvinte cheie?
          Tipologia cuvintelor cheie variază în funcție de comportamentele umane. Astfel, acestea sunt create într-o manieră conformă cu cerințele actuale. Spre exemplu, cuvintele cheie care sunt utilizate la momenul de față pot să nu mai fie de ajutor în viitor.
          Cuvintele cheie folosite la singular
          Acestea sunt caracterizate prin faptul că sunt formate dintr-un singur cuvânt, care prezintă un rol reprezentativ pentru un anumit produs sau pentru o informație specifică anumitei nișe.
          Totuși, cuvintele cheie singulare sunt deseori prea generaliste, iar rezultatul unei căutări în funcție de acestea este prea vast.    
          Cuvintele cheie folosite la plural
          În cazul în care se dorește caracterizarea mai multor produse sau informații, atunci se utilizează forme de plural ale cuvintelor cheie.
          Astfel, motoarele de căutare vor sesiza diferența, acordând importanța cuvenită asemenea cuvintelor cheie folosite la singular.
          Cuvintele cheie puternice
          Acestea generează un volum destul de mare de căutări și sunt regăsite atât în formă de singular, cât și de plural. Totuși, promovarea unui site web pe baza unor astfel de cuvinte cheie poate să implice dificultăți, îndeosebi din cauza faptului că este o concurență destul de strânsă online.
          Cuvintele cheie slabe
          Generând un număr redus de căutări, acest tip de cuvinte cheie are rolul de a crea referințe îndeajunse pentru o anumită afacere. Spre exemplu, un cuvânt cheie slab poate fi compus din denumirea unei locații alături de un cuvânt cheie puternic.
          Cuvintele cheie globale
          Acestea nu prezintă în propriul conținut o locație specifică. Astfel, sunt considerate a fi generice, fiind utilizate în cadrul căutărilor care nu implică o anumită regiune geografică.
          Cuvintele cheie locale
          Specifice unei anumite locații, cuvintele cheie locale au drept scop principal targetarea căutărilor întreprinse. Un bun exemplu în acest sens este: marketing digital Suceava.
          Bineînțeles, există numeroase alte categorii de cuvinte cheie, însă pentru a putea fi utilizate cu succes în cadrul procesului SEO, este important să se dețină cunoștințe fundamentale în domeniu.
          Dacă dorești ca afacerea ta online să fie poziționată cu succes în topul căutărilor motoarelor de căutare, atunci îți recomandăm să apelezi la ECOM DIGITAL – agenția completă de digital marketing.