Provocările începutului de an pentru firmele românești în ceea ce privește promovarea online

0
232

Cu peste 10  milioane de utilizatori în România, rețelele sociale sunt un canal excelent pentru strategiile de marketing online ale afacerilor mari, dar și pentru companiile mici și mijlocii. Oferă accesul la un număr ridicat de oameni ce pot fi targetați ușor prin mesaje de impact. Obiectivele campaniilor de marketing online în rețelele sociale sunt: dezvoltarea numărului de clienți, creșterea vânzărilor și obținerea notorietății.

Campaniile de marketing online nu sunt, în nici un caz, o noutate pentru proprietarii de afaceri din România. De peste 10 ani firmele desfășoară campanii de promovare online și se bucură de succes mai mic sau mai mare. Perioada pandemică a adus o creștere a timpului petrecut de oameni în activități online, pe rețelele sociale. Chiar și după terminarea pandemiei, volumul de timp alocat de oameni rețelelor sociale se păstrează la un nivel ridicat.

Acum, mai mult ca oricând, este momentul desfășurării unor campanii de promovare pe social media care să beneficieze de toate avantajele acestor tipuri de campanii. Fie că lucrați cu o agenție de marketing online sau vă ocupați de propriile campanii, sunt câteva provocări care trebuie depășite în ceea ce privește promovarea pe rețelele sociale. Cea mai mare provocare vine din faptul că în ultima perioada s-a mărit numărul rețelelor sociale utilizare de români.

Provocarea numărului mare de rețele sociale active

Este foarte dificil să fii prezent cu activitate pe toate aceste rețele sociale. Provocarea este să te decizi ce platforme de social media sunt cele mai bune pentru afacerea dvs. Serviciul de promovare Instagram este excelent, spre exemplu, pentru afaceri cu produse și servicii vizuale, cum ar fi bijuteriile, turismul sau hainele. Îți permite să realizezi postări atractive vizual. Facebook este cea mai populară platformă, așa că nu prea lipsește din nici un mix de marketing. LinkedIn este o platformă orientată spre afaceri, folosită în special în promovarea produselor B2B. TikTok este o platformă foarte populară în rândul adolescenților, cu costuri reduse. Oricărui antreprenor îi este foarte greu să gestioneze atâtea rețele sociale. Pentru livrarea acestor servicii marketing online există consultanți specializați care vă pot ajuta în efortul dvs.