De ce este importanta fotografia de produs si fotografii profesionale corporate

0
296

Traim intr-o lume dominata de vizual. In mod obisnuit, un client intra intr-un magazin pentru ca ii place cum arata pe dinafara. In mod similar, cand clientii ajung pe o pagina de internet, atentia lor graviteaza initial in jurul imaginilor pe care le vad si, daca sunt interesante, continua sa navigheze si chiar sa faca o achizitie.
 
De aceea, fotografia de produs este unul dintre cele mai importante lucruri pentru un magazin online. Atunci cand este bine realizata, imaginea va atrage, va convinge si va fideliza clientul.
 
Atunci cand iti creezi o strategie de brand ai nevoie uriasa de imagini. Pentru ca acestea vor ramane in mintea cumparatorului, iar el va asocia fotografiile cu numele magazinului online pe care il promovezi. Cand este bine facut, branding-ul depaseste increderea si construieste o legatura emotionala cu cumparatorii. Imaginile pe care le folosesti trebuie sa radieze identitatea marcii tale.
Fotografii profesionale corporate / de produs
O fotografie de produs bine realizata vorbeste publicului tinta. „Cand fotografiez produse, nu incerc doar sa arat articolul, incerc sa creez o stare de spirit si un sentiment pe care vreau ca oamenii sa il experimenteze atunci cand vad si folosesc bunurile prezentate. Concurenta in mediul online este foarte mare, iar daca nu ii poti face fata practicand preturi foarte mici, trebuie sa gasesti alte modalitati de a capta interesul cumparatorilor pentru produsele promovate. Iar fotografia de produs este modalitatea prin care poti capta atentia. Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte, iar experienta mi-a dovedit ca lucrurile stau intocmai”, este de parere Cotea Razvan, fotograf profesionist cu un portofoliu bogat in fotografia de produs.
 
Fotografia este o parte cruciala a oricarei strategii creative. Imaginile sunt cele care atrag si mentin atentia cumparatorului, formandu-i primele impresii. De aceea, trebuie sa te asiguri ca acestea sunt bune din start.
 
Strategia de vanzare in mediul online trebuie sa se bazeze pe imagine pentru a imbunatati intelegerea, pentru a le insufla cumparatorilor dorinta de a achizitiona produsul. De aceea sunt necesare fotografii de produs care creeaza o perceptie favorabila. Imaginile trebuie sa spuna o poveste. Trebuie sa transmita valoarea bunului prezentat.
 
Potrivit statisticilor, mai mult de jumatate dintre cumparatorii online cred ca fotografiile produselor sunt mai importante decat informatiile despre produs, decat recenziilesi evaluarile. Imaginile sunt precum vitrinele unei cofetarii. Cu cat mai bine arata prajiturile expuse, cu atat mai tentat esti sa cumperi cate una din toate.
 
 
De asemenea, fotografia culinara are un rol esential in determinarea intentiei de a comanda un produs. Fie ca este vorba despre fotografia din meniurile de restaurant, fie de cea din meniurile de comenzi online de mancare, aceasta trebuie sa atraga si sa determine clientul sa comande.
 
Postarile pe blog, mesajele din posta electronica, postarile din retelele sociale si paginile de produse se bucura de rate mai ridicate de accesare atunci cand contin imagini.De aceea, mai mult ca oricand fotografia de produs este un must.
 
Razvan Cotea este fotograf profesionist, cu o experienta bogata in arta fotografiei profesionale corporate. In portofoliul sau sunt sute de sedinte foto si mult mai multi clienti multumiti de serviciile sale. Daca ai nevoie de imagini care sa iti puna produsele intr-o lumina avantajoasa, apeleaza la serviciile oferite de Razvan Cotea!