Cum optimizam campania de Facebook Ads

0
262

Social media este un canal bun de promovare a afacerii tale pentru a creste usor numarul de vizitatori de pe site, vizibilitatea brandului tau si conversiile in final. Facebook ca platforma de social media va iesi mereu in evidenta pentru ca iti ofera sansa sa targetezi mai bine audienta ta tinta.
Poti sa cheltui si 20 de lei per zi in Facebook Ads si sa vezi rezultate bune.
Suna bine nu?
Astfel, echipa STAR MARKETING iti vine in ajutor cu un ghid de Facebook Ads pentru ca tu sa afli cum sa dezvolti campanii de succes pe aceasta platforma sociala. Sunt mai multi pasi pe care sa ii iei in evidenta cand vrei sa iti cresti vizibilitatea brandului, numarul de followeri dar si numarul de clienti potentiali de pe site.
Inainte de a incepe sa intram in tehnicile de promovare pe Facebook hai sa vedem de ce este bine sa investim in anunturile din Facebook.
Este o platforma foarte buna care ofera multe optiuni de a dezvolta anunturi si de targetare a clientului ideal pentru tine. Sunt peste 3 milioane de afaceri care isi fac marketingul pe Facebook.
Iata cateva motive pentru care sa investesti in Facebook Ads:
– Audienta mare-in 2019 – Facebook are peste 2 miliarde de useri zilnici care sa conecteaza la aceasta platforma.
– atentie – oamenii petrec mult timp pe Facebook – cam in jur de 2 ore per zi.
– reach-ul organic scade constant. Astfel daca vrei sa targetzi clientul ideal dupa locatie, date demografice, varsta, sex, interese trebuie sa folosesti anunturile.
Iata cateva avantaje ale promovarii pe Facebook:
– sunt campanii usor de track-uit- vei vedea crestere de trafic rapid- vei avea control asupra bugetului si costului per click- ROI pozitiv daca ai o campanie bine pusa la punct- multe optiuni de targetare – precum locatii, regiuni, varsta, interese, venituri, etc- este mai usor de setat decat Google Adwords
Promovarea pe Facebook Ads este extrem de versatila si sunt peste 10 variante de anunturi din care sa alegi pentru a creste notorietatea brandului, reach-ul ofertelor tale, a atrage trafic pe site pentru a aduce clienti pe site-ul tau.
Mai jos este o lista cu tipurile de anunturi din Facebook pe care le poti utiliza:
Boost your postsPromote your PageSend people to your websiteIncrease conversions on your websiteGet installs of your appIncrease engagement in your appReach people near your businessRaise attendance at your eventGet people to claim your offerGet video viewsCollect leads for your business
1. Boost Post
Dupa ce dai click pe ” Create new Ad” poti sa alegi „Boost Post” prin care alegi pagina de Facebook – selectezi o postare pe care o doresti sa o promovezi dupa care sa dai un nume campaniei tale.
Dupa care poti sa selectezi audienta si bugetul.
Nu trebuie sa iti faci griji de creativul tau pentru ca – creativul este postarea in sine.
2. Promote page
Dupa ce dai click pe create new ad poti alege sa iti promovezi pagina prin pasii de mai jos:
1. Alege pagina de Facebook2. Da un nume campaniei tale
Dupa care sa dai click pe alegerea audientei si setarea unui buget.
Dupa aceasta poti alege elementele creative ale anunturilor precum – poza, text, multe altele. Prima data trebuie sa selectezi imaginea de utilizat, textul si CTA.
Sunt mult mai multe tipuri de anunturi despre care poti afla pe site-ul STAR MARKETING citind Ghidul de Facebook Ads 2019.
Daca analizezi acum campania ta de Facebook Ads poti sa iti dai seama daca ele ruleaza bine sau nu?
Este important sa intelegi ca trebuie neaparat sa monitorizezi saptamanal cel putin campania de promovare si sa te uiti la cele mai importante metrici daca vrei sa iti dai seama cat de bine ruleaza campania ta.
Cea mai buna metoda de a-ti optimiza campania de Facebook Ads este sa ai o fundatie buna de la inceput – trebuie sa targetezi persoanele potrivite pentru ceea ce promovezi, sa ai o oferta tentanta si sa ai un copy si creativ de calitate.
Facebook colectează neobosit cantități masive de date de la cei 2,07 miliarde de utilizatori activi lunari care sunt disponibili pentru dvs. prin intermediul Insights.instrumentul său gratuit de audiență vă ajută să aflați mai multe despre clientul ideal, astfel încât să puteți crea anunțuri mai bune care să rezoneze cu acestea și să se optimizeze în consecință.
Direcționarea în funcție de optiunile Facebook vă permite să alegeți publicul pe baza a aproape totul, de la sex la hobby-uri la starea relatiei, chiar până la un singur cod poștal.
Afla cum poti utiliza Facebook Pixel pentru a creste performanta anunturilor tale.
Daca vrei sa cresti numarul de clienti si rata de conversie a anunturilor tale – poti sa citesti ghidul Facebook Ads pentru retargeting.