Creativitate, VR, culisele unor campanii spectaculoase și tehnici wow de marketing si PR, la primul festival dedicat transformării digitale din tară

0
13

Mulți dintre invitații din acest an (peste 140, în total) vorbesc la Bucuresti, în premieră, despre ce urmează să arate, o săptămână mai târziu, la celebrul festival „Cannes Lions” (unde un bilet costă între 3 si 8.500 de euro).
 
Organizatorii UPGRADE 100 au grupat speakerii dedicați specialiștilor în strategii de comunicare complexe în trei categorii majore – puteti vedea vorbitorii, pe fiecare categorie, mai jos:
 
>>> ADVERTISING & MARCOM – unde se regăsesc experți în psihologia consumatorului, tehnici de targetare precise, workshopuri susținute de Google, Facebook, LinkedIn, Hubspot si experți globali.
>>> CREATIVITY & EXPERIENTIAL – unde sunt grupate companii care forțează limitele tehnologiei si creativității cu proiecte din zona experențială sau realitate virtuală, augmentată, mixtă.
>>> VIDEOGAMING – o linie de conținut nouă, realizată în parteneriat cu RGDA (Romanian Game Developers Association) care va explora oportunitățile care se ascund, pentru branduri, în jocurile video.
 
Pe site-ul festivalului puteti găsi mai multe detalii, studii de caz spectaculoase și un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.
 
Detalii despre speakerii din marcom si advertising sunt aici, despre cine va prezenta în zona VR/AR/Experiential aici si, despre jocuri video si oportunitățile deschise de această lume, aveți mai multe informații si detalii, aici.
 
Agenda festivalului de anul acesta cuprinde nu mai puțin de 11 linii distincte de conținut, la care se adaugă speakeri-vedetă (precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.
 
SPEAKERII sunt grupați pe domenii de interes.
AGENDA festivalului este publicată pe site.
BILETELE care au mai rămas disponibile pe site-ul evenimentului.