Best Marketing, o conferință pentru cei care trăiesc și respiră marketing

0
279

București, 20 mai 2019 – Curajul nu mai trebuie să fie o raritate în marcom-ul românesc. Curajul implică riscuri, dar mai presus de asta, este o formă de optimism și o dovadă de maturizare a industriei. Best Marketing este o conferință cu și despre oameni curajoși în marketing și comunicare. 
Best Marketing, conferința Biz care se adresează oamenilor de marketing și comunicare, ajunge anul acesta la a X-a ediție și își propune să fie un manifest pentru campanii smart pentru branduri greu de promovat. Conferința va avea loc în data de 22 mai la ARCUB Gabroveni.
Profesioniștii în marketing care se alătură anul acesta conferinței Best Marketing în calitate de vorbitori reprezintă companii curajoase precum: FIRST BANK, Caroli Foods Group, Vodafone România, 3M, Update Advertising, dar și reprezentanți ai celor mai active agenții.
În cadrul conferinței se va lansa a cincea ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România. Cartea reunește peste 150 dintre cei mai importanți directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor și coordonează campanii de marketing.
Ce îți mai pregătim?
TREND WATCHING 2019

– Inteligența artificială, realitățile virtuale și tehnologiile puse în slujba marketingului acum mai mult ca niciodată sunt câteva dintre tendințele care fac agenda ultimilor ani. Ce ne rezervă viitorul? Cum se transformă industria și care sunt ”skill-urile” viitorului în marketing?

PITCH MY BRAND
– un exercitiu de REAL TIME MARKETING, un brand ”se lasă pe mâna” a trei tipuri de creatori de conținut. Echipele, formate videobloggeri, bloggeri și oameni de agenție, vor crea o campanie “on the spot” la doar două ore după ce au primit brief-ul unei companii foarte cunoscute pe piața din România.MARKETING DEMYSTIFIED – Care sunt elementele care se repetă cel mai frecvent în publicitatea momentului și cum sunt folosite stereotipurile în marketing?From MEH to WOW – Cum reușim să implementăm campanii smart pentru branduri greu de promovat? Unde găsim inspirația necesară pentru a scoate din monotonie branduri “bizare”, “banale” sau “controversate”?
Pe 22 mai în cadrul conferinței Best Marketing specialiștii din industrie îi mai pot întâlni pe: 
Laura Barbu, Director Brand and Marketing Communication, Vodafone România
Daniel Pană, Advisor to Executive President on Marketing and Communication, First Bank
Anamaria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
George Bonea, Speaker Demotivațional
Marian Ionescu, Vlogger, Mariciu.ro
Andrei Stanciu, Content Maker, Jazz Communication
Cristian Florea, Blogger, cristianflorea.ro
Andreea Golban, Group Creative Director, Friends TBWA
Liviu David, Creative Partner, Next Advertising
Dana Nae Popa, Managing Director, pastel
Mai multe detalii despre program și speakeri regăsiți pe site-ul evenimentului https://bestmarketingconference.ro
 
***
Despre Biz
Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Revista Biz
Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.
Biz Events
Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate  sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
De 16 ani, echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
Biz Market View
Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Story
Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.

Contact
Lelia Petrescu
Lelia.petrescu@revistabiz.ro
0723443150