Cupio sărbătorește 7 ani de Super Frumusețe

0
328

 Pe parcursul celor 7 ani, brandul și-a îmbogățit portofoliul cu produse inovatoare în materie de manichiură  și makeup, produse ce le oferă femeilor posibilitatea de a-și satisface dorința de a fi frumoase și a-și pune în evidență calitățile.
Cu fiecare an s-a dezvoltat tot mai mult, iar la momentul actual deține 11 branduri proprii: CupioGels (geluri UV), Cupio To Go! (ojă semipermanentă), Cupio One Step (ojă semipermanentă), Cupio Acryl DELUXE (vopsele acrilice), CupioLash (gene false), Cupio Make-up Pro (produse de makeup), Cupio ProDepil (produse pentru epilare), Cupio in the City (lac de unghii classic), Cupio Spa (produse pentru îngrijirea corpului) Cupio Skin Care (produse pentru îngrijirea pielii), Muah (poduse de makeup) și comercializează peste 10.000 de produse cosmetice profesionale.
 Cupio susține dezvoltarea profesională a specialiștilor din aceste domenii și în acest sens și-a format o echipă de traineri și ambasadori ce oferă consiliere și susțin cursuri de specialitate și seminarii.
 Cupio este prezent prin magazinul online și cele 11 magazine ce au generat vânzări de peste 6,5 milioane de euro in 2018. Pragul setat pentru 2019 este depășirea a 10 milioane de euro, iar la momentul actual, planurile de extindere nu se opresc aici. Cupio are în vedere deschiderea a încă 5 magazine noi în România, dar își doresc să fie cunoscuți și în afara țării și plănuiesc să deschidă magazine și în afara Romaniei, așa cum deja au reușit, prin intermediul unor parteneri, în Italia și Germania.
 Anul acesta pentru a sărbători cei 7 ani de super frumusețe s-a desfășurat o campanie aniversară. Campania a venit cu multe provocări și câștigătoarele s-au bucurat de vouchere pentru cumpărături în magazinul online www.cupio.ro
 Cupio crește și se dezvoltă tot mai frumos cu fiecare an, iar după 7 ani de activitate, este cu siguranță unul din cele mai reperzentative branduri de pe piața cosmeticelor profesionale și produselor de makeup.