Cele mai eficiente strategii de marketing pentru a-ți ajuta afacerea să crească

0
219

Pentru majoritatea antreprenorilor, marketingul nu este o activitate care să vină natural. Aceștia sar de la o tactică la alta, fără a avea o idee clară privind transformarea propriilor eforturi în vânzări mai mari.
Dacă această descriere îți este familară și ție, atunci citește rândurile de mai jos: ți-am pregătit o serie de tehnici accesibile de marketing, testate de-a lungul timpului, spre a te ajuta să îți atingi obiectivele de afaceri.
1. Sondajul
În marketing, este esențial să fundamentezi un plan „de atac”, înainte de a trece la tacticile de dezvoltare a firmei. Astfel, primul pas în elaborarea unui plan de marketing eficient presupune cunoașterea clienților țintă și studierea cerințelor acestora în raport cu propriul business.
O modalitate perfectă de a face acest lucru este prin intermediul unui studiu legat de produsele sau serviciile oferite. În cazul în care nu dispui de bugetul necesar pentru a colabora cu o firmă specializată în cercetare, poți crea în mod independent un chestionar scurt, implicându-ți potențialii clienți.
2. Marketingul digital
Ceea ce este absolut avantajos la internet este că ne oferă un „showroom” extrem de ieftin timp de 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Așadar, dacă până în prezent nu ai luat în calcul această idee, acum este momentul oportun spre a-ți contrui prezența în mediul online.
La ora actuală, majoritatea persoanelor sunt online, petrecând timp fie pe rețelele de socializare, fie pe alte website-uri sau magazine online de interes. Cu alte cuvinte, clienții tăi se află deja acolo, căutând exact ceea ce ai tu de oferit, iar șansele sunt destul de mari să aleagă produsele sau serviciile unui concurent.
Poți începe fie cu o pagină web de prezentare, fie cu un magazin online, însă este esențial să colaborezi cu o agenție de marketing digital pentru a implementa strategiile de promovare online cât mai eficiente.
3.     Cadourile corporate
Studiile efectuate în domeniu au arătat că, de obicei, este de 5 ori mai scump să vinzi unui nou client, decât celui existent. Așadar, asigură-te că nu neglijezi persoanele care știu deja de afacerea ta, care au încredere în ceea ce ai de oferit și care se întorc mereu pentru mai mult.
O idee excelentă spre a-ți face afacerea mai cunoscută, dar și pentru a fundamenta relațiile deja existente cu clienții firmei este implementarea unei strategii bazată pe cadourile corporate.
Totuși, este deosebit de important să optezi pentru acele produse care mențin profesionalismul și care pot fi ușor personalizate cu denumirea sau logo-ul propriei afaceri. Spre exemplu, stilourile de lux ale brandului POENARI te pot ajuta să îți consolidezi relația cu principalii consumatori, dar și să îți promovezi brandul eficient. Dacă vei accesa www.poenari.ro, vei descoperi o gamă de articole unice, întruchipate sub forma unor stilouri lucrate manual din lemn, care oferă o notă de rafinament și de eleganță.
          Ție care dintre strategiile de mai sus ți se pare mai potrivită pentru propria afacere? Acordă activității de marketing atenția cuvenită și dezvoltă-ți business-ul conform așteptărilor.